+3 8(067) 556 57 34
+3 8(095) 7 522 522
Коли автомобіль із серйозною, але не явно видимою поломкою потрапляє на СТО, важко визначити причину без низки діагностичних приладів. Тому більшість майстрів-приймачів перш ніж прийняти автомобіль на ремонт повинні відправити його на пост діагностики для пошуку причин несправності. Цей пост має бути обладнаний діагностичним устаткуванням здатним працювати з різними авто, тобто, має бути універсальним.
Розглянемо ряд приладів, які можна зарахувати до діагностичних:
Компресометр - буває дизельний або бензиновий, за способом установки - притискний, різьбовий (вкручується замість свічки), гнучкі різьбові (зі шлангом). Компресометр дозволить Вам визначити тиск, що створюється в кожному циліндрі і після цього дати оцінку працездатності;
Мультиметр - також його називають "цешка" - без цього приладу не може нормально працювати жоден електрик-діагност. Дозволить перевірити цілісність електромережі автомобіля, покаже напругу живлення, а також ряд інших корисних для електрика функцій;
Стробоскоп – прилад необхідний для роботи із системою запалювання. За допомогою стробоскопа можна визначити момент запалення та справність регулятора випередження запалення.